Voor allerlei secretariële werkzaamheden kunt u bij Gerry’s Back Office terecht!

Gerry’s Back Office is in juni 2014 door mij opgericht. Ik heb een academische achtergrond en jarenlange ervaring in zowel kleine als grote organisaties als secretaresse, office-manager, backoffice-manager en HR-medewerker. Voor mij zijn uw eisen altijd het uitgangspunt. Ik sta voor kwaliteit en snelheid.

U bepaalt hoe u mij wilt inzetten: voor een vaste periode, een eenmalige opdracht of regelmatig terugkerend werk. Alles is bespreekbaar.

Ik weet als geen ander dat een tijdelijke toename in de werklast kan leiden tot te hoge werkdruk.

Door bepaalde werkzaamheden uit te besteden, kunt u veel van deze schommelingen beter opvangen.

Gerry’s Back Office heeft als doel bedrijven te ondersteunen in de vorm van management ondersteuning of ondersteuning bij projecten. Alle secretariële en administratieve werkzaamheden behoren tot de mogelijkheden. Samen proberen we een goede oplossing te vinden om het werk zo efficiënt mogelijk uit te voeren. Overeengekomen werkzaamheden kunnen zowel op uw locatie als op afstand worden uitgevoerd.

Meer informatie? Mail of bel me. U kunt erop rekenen dat ik binnen 24 uur contact met u opneem!